sobota, 9 lipca 2011

Travel | Ohrid, Macedonia


I have to share with you the pictures, which I took in beautiful town of Ohrid, Macedonia. All I have to say is that I'm amazed how wonderful Macedonia is. I am really surpised. Positively, of course! The Sun, clear water, friendly people and "shopska" salad - that's a perfect vacation place for me! :)

Muszę się z wami podzielić zdjęciami, które zrobiłam w pieknym mieście Ochryd, w Macedonii. Wszystko co mam do powiedzenia to fakt, że jestem pod wrażeniem jak cudownym krajem jest Macedonia. Jestem naprawdę zaskoczona. Pozytywnie, oczywiście! Słońce, przejrzysta woda, przyjaźni ludzie i sałatka "szopska" - idealne miejsce na wakacje! :)

Ask me questions HERE. Not in a comment box.

27 komentarzy:

  1. zazdroszczę!:)

    pozdrawiam,
    www.a-paaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. You sure captured its beauty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! this is BEAUTIFUL. it's definitely breathtaking. thank you so much for sharing these pictures with us.

    :)
    Carrie
    http://readmylifeascarrie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. The pictures are beautiful, seems like a really beautiful place...that salad looks so yummy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful photos! Macedonia is definitely on my list of to-visit places :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale widoki,można się rozmarzyc....:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! jestem pod wrażeniem, bajeczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia zazdroszczę wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  9. A to na ostatnim zdjęciu to co za danie? Jakaś sałatka? Pozdrawiam:)
    Millesoffashion

    OdpowiedzUsuń
  10. takie wakacje musza kosztować fortunę, piękne zdjęcia. zachęciłaś mnie do Macedonii

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Ci. : DD A zdjęcia są cudowne. <3
    __________________________

    Masz ekstra bloga! ; * Jestem nową blogerką i chciałabym cię gorąco zaprosić na mojego bloga: http://modovo.blogspot.com/ Oczywiście dodałam się do obs. i zachęcam do tego,aby dodać się także do obs. mojego bloga. : D Pozdrawiam. ; * Miśka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful photos! And that last meal looks freaking delicious!!

    OdpowiedzUsuń
  13. I didn´t know Macedonia is such a wonderful country. And i loooooooove shopska salad!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. what a wonderful pictures, it seems incredibly beautiful and calm... you are a great photographer
    s

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing pictures !

    Malika & Hanae
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach jestem zachwycona tymi zdjęciami, aż wprowadziły mnie w 100% wakacyjny nastrój, a przede mną ogrom nauki! W każdym bądź razie zdjęcia zapierają dech w piersiach! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. I have been to Ohrid in Macedonia myself and it is a very nice place with a beautiful lake. Wonderful pics! :) x

    OdpowiedzUsuń
  18. Never heard about Ohrid before !! what an amazing place !!! So romantic !!
    Kisses K !!
    Lamia
    http://ginger-chocolateandhoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń