niedziela, 24 lipca 2011

KONKURS Nivea Invisible! Black&White

Mam dla Was wspaniały konkurs realizowany wspólnie z firmą Nivea. Biorąc w nim udział możecie wygrać bon na zakupy w sklepie Zara lub H&M o wartości 250 zł!!!



Antyperspiranty NIVEA Invisible należą do nowej linii kosmetyków: nie pozostawiają śladów na czarnym ubraniu, a białe chronią przed powstawaniem żółtych plam. Nie zawierają alkoholu i barwników oraz gwarantują 48-godzinną ochronę.

ZASADY KONKURSU:

- Zadaniem konkursu jest stworzenie stylizacji w kolorach Black&White.
- Zdjęcie stylizacji zamieszczacie w widgecie poniżej. Zdjęcie do 500 kB.
- Jedna osoba może uwmieścić tylko jedno zdjęcie całej sylwetki. Nie może to być kolaż.
- Każde zdjęcie oczekuje na zaakceptowanie zanim ukaże się w galerii, więc bądźcie cierpliwi.
- Na nadsyłanie swoich zgłoszeń macie czas do godz. 23:59, dnia 31.07.2011.

Pełen regulamin konkursu jest TUTAJ.


Zachęcam do udziału, bo naprawdę jest o co walczyć!
Powodzenia!




A oto moja stylizacja w kolorach Black&White. Być może zachęci Was do stworzenia własnej :)



top - Misbhv
sukienka - New Look
trampki - H&M
naszyjnik hamsa - z Maroko
pierścionek - Forever21


JEŚLI MACIE DO MNIE JAKIEŚ PYTANIA - PYTAJCIE TUTAJ!


52 komentarze:

  1. Śliiiczny pierścionek! :)

    soollie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. na luzie;) oj 250 zł co Zary, i tak miałam jutro ubrać nowy biały t-shirt;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie się to komponuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł z zastosowaniem bluzki na sukienkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję. :) Teraz są już trochę spłowiałe, muszę je ponownie zniszczyć farbą. ;))

    Podobają mi się Twoje zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. I like that shirt!:) Nivea has always provided amazing products.

    Follow me on twitter if you have one! (VivaLaBreee)

    xoxo, Bree

    http://vivalabreee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Cię:)a nad stylizacją czarno-białą pomyślę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny top i boska biżuteria! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. love your outfit, you look so cute!

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w pierścionku i bluzce ! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. całkiem ciekawie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny pierścionek!
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. można by postawić na coś pięknie klasycznego..

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny set! uwielbiam dłuuuugie spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  15. koszulka po prostu meeega
    zapraszam do czytania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super outfit i świetny pierścionek :) zapraszam cześciej :)

    http://saruliru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze, prześlicznie tu wyglądasz! Bardzo mi się podoba Twoja uroda. Może się sprężę i zrobię ten black&white do konkursu... Twoja koszulka z misbehave bardzo mi się podoba, chciałabym ją :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz świetnie!
    Cudowny zegarek i naszyjnik!

    www.isabelleatelier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. to, co przykuło moją uwagę to nie tyle,co sam set, ale Twoje włosy ! ;) Są piękne! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://petite-feetie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. We love your tee-shirt !

    There is a new post on our blog, we're sure you gonna love it ! ;)

    http://afafandmarwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny pierścionek, śliczny naszyjnik, wszystko rewelacyjne! obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://nenka-my-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super look, Twój blog jest cudowny. Uwiodłaś mnie zdjęciami z podróży! Uwielbiam takie reportaże :) Już wiem, że muszę się wybrać do Chorwacji, uwielbiam kraje śródziemnomorskie!!! Pozdrawiam i obserwuję ;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna stylizacja:) podoba mi się spódnica;) jeśli masz ochotę zapraszam na bloga i zachęcam do obserwacji;**
    http://www.hannnahann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. twoje zdjęcia są przepiękne! ehh Chorwacja..:) świetne zestawy.dodaję do obserwowanych i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia i wspaniała stylizacja !
    Bardzo ładnie.
    serdecznie ZAPRASZAMY na nasz nowy blog. :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Love your blog <3
    I'm following!!

    X
    www.faysfashionwardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. You look great!! I love black and white! xo

    OdpowiedzUsuń
  28. hello¡¡¡ i like your blog¡¡ is very cool¡¡ i like your stylee¡¡ kisses From Mexico :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Love love your T !!
    So simple comfy, just the kind of outfits I like!!!
    Kisses my dear !!

    New outfit on my blog, take a look and feel free to comment.
    Kisses
    Lamia
    http://ginger-chocolateandhoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierścionek- cudo !!

    ---
    zmakeupizowani.blogspot.com
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. super,juz wyslalam fotke, Twoja stylizacja jest genialna!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. wow! wyglądasz REWELACYJNIE :))))

    OdpowiedzUsuń
  33. cześć, wysyłałam moje zgłoszenie już wczoraj i jeszcze go nie ma :( może nie dotarło w ogóle?

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie wszystko ze sobą współgra
    obserwuję ;)

    dziękuję za komentarz na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapraszam na rozdanie :)

    http://yoanka-venus.blogspot.com/2011/07/moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  36. nie da sie dodać zdjęcia...
    Czy zostanie ten widget naprawiony?

    OdpowiedzUsuń
  37. Kasia, this is so comfy chic!:D Cool top too.:D

    ****** Marie *****
    allthingsmarie.com

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna koszulka .;)
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. Thanks for your comment :)

    www.fashionablyserved.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. zgodnie z regulaminem jedna osoba może umieścić jedna stylizację na jednym blogu, a większość osób jakie się zgłosiły robią to już kolejny raz lub tylko zmieniły stylizacje... Co w związku z tym?

    OdpowiedzUsuń
  41. swietne zdjecia z Chorwacji. az mam ochote tam jechac<3

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej wgrałam kilka razy zdjęcie, ale wcześniej nie przeczytałam regulaminu. Jeśli byś mogła, to zaakceptuj takie, na którym widać mnie całą. Mam na sobie szerokie spodnie w groszki.
    aleksandra.

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajna, luźna stylizacja. Według mnie najfajniejszym elementem jest koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  44. You're totally awesome! I'm following you!

    Stop back soon :-)

    http://www.oddandchic.com

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  45. Cool outfit. Love your ring :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zestaw świetny! koszulka <3

    OdpowiedzUsuń