piątek, 15 lipca 2011

Outfit | Albania


In Albania I've vistired the capital, Tirana, and a gorgeous town called Krujë. Too bad I didn't go to the coast. :( Oh well... maybe next time! But I had an opportunity to try some delicious Albanian food (tavë kosi and burek). Ohh... and Et'hem Bey Mosque (in Tirana) is truly beautiful inside!

W Albanii odwiedziłam stolicę, Tiranę, oraz przepiękne miasteczko, które nazywa się Kruja. Niestety nie miałam okazji pojechać nad wybrzeże. :( Może następnym razem się uda! Ale za to spróbowałam pysznego albańskiego jedzonka (tavë kosi i burek). Ahh... a meczet Et'hem Bey (w Tiranie) ma naprawdę przepiekne wnętrza!

Wearing:
hat - random store in Macedonia
tee - Zara
pants - Cubus
shoes - H&M
purse - Asos
shades - Okulary24

Ask me questions HERE! Not in a comment box.

29 komentarzy:

  1. Fajny T-shirt :) Ja z Albanii pamiętam tylko slumsy i brud, meczet, do którego nie mogliśmy wejść i osły, które uniemożliwiały nam dalsza podróż autokarem. Ciekawe miejsce, rzekłabym, że prawie jak na końcu świata.

    H.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny t-shirt!
    podobają mi się zdjęcia. :)
    widzę, że tryskasz szczęściem. : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow !! I'm impressed K !!
    I'm very happy when I see you enjoying your stay !! show us more picture please !
    Kisses
    Lamia
    http://ginger-chocolateandhoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. great that you had a good time! gorgeous photos :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Enjoy your vacations

    beautiful photos

    comeinotoourroom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie wspaniałe zdjecia! Chciałabym tam pojechać!

    OdpowiedzUsuń
  7. you are stunning, hun:)) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. W Albani byłam 2 lata temu na takiej wycieczce autokarowej, zapoznawczej jakby - bo byłam na wakacjach w Czarnogórze i tak jakoś było blisko, a i oferta obejmowała taki wyjazd więc skorzystałam. Nie powiem, bo ciekawa to była wyprawa, ale z kolei może mam takie skojarzenia dlatego, że nie byłam tam tak długo jak ty i nie były to czysto turystyczne miejscowości, ale "od kuchni" nie wygląda to ciekawie.

    Dziękuję i pozdrawiam cieplutko,
    H.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne zdjęcia, też bym tam chciała się znaleźć !

    OdpowiedzUsuń
  10. jezu, zazdroszczę wyjazdu. mi się marzy jakiś wyskok choćby na dwa dni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie, prosto na co dzień jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. beautiful outfit and photos, too ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. beautiful photos :) so pretty, i love your blog!!

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Great photos - really enjoy your blogxxx

    http://allthingsprettyandsparkly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe zdjęcia! Ogromnie zazdroszczę Ci tej podróży :)
    Świetna koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  16. oryginalne miejsca na wakacje

    OdpowiedzUsuń
  17. bajka jednym słowem!!!super t- shirt:)

    OdpowiedzUsuń
  18. znów piękne zdjęcia, bardzo kuszą, aby kiedyś się wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne miejsce, pełne inspiracji i wolności! cudownie się uśmiechasz ;-*

    OdpowiedzUsuń
  20. omg u look so HAPPY! i love it!

    OdpowiedzUsuń
  21. Robisz śliczne zdjęcia.
    Dodaje do obserwowanych.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. You look like you're having such a great time traveling! :3
    I love your shirt btw <3

    OdpowiedzUsuń
  23. How fun is that first picture?!:D

    ***** Marie *****
    allthingsmarie.com

    OdpowiedzUsuń