wtorek, 7 sierpnia 2012

Outfit | Tropical Time

pants - Zara  |  heels - Zara  |  purse - etorebka.pl

Jako, że spodnie są wzorzyste i przyciągają uwagę dobrałam do nich zwykły czarny t-shirt oraz klasyczne szpilki. Nie jest może najwygodniej chodzić w szpilkach po naszych europejskich kocich łbach, dlatego najczęściej wybieram te niziutkie (nie jestem mistrzynią w chodzeniu na szpilkach). Dodatkowo, zawsze przed zakupem szpilek upewniam się, że są one na 100% wygodnie, ponieważ mimo że nie chodzę w nich często to nie chcę żeby leżały i nie były używane w ogóle. Mam nadzieję, że set przypadnie Wam do gustu.

As the pants are patterned and attract attention to them, I chose to match them with a plain black t-shirt and classic heels. It's probably not the easiest to walk in high heels on our European cobblestones, so I usually choose the heel to be a little bit shorter (I'm not a master at walking on high heels). In addition, always before buying a pair of new heels I make sure that they are 100% comfortable. Although I don't go in them often, don't want them to be not used at all. I hope you enjoy this set.

22 komentarze:

  1. i love your pants! great outfit!
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. great comfy look, love the floral pants dear!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, prosty zestaw. Uwielbiam spodnie, buty i torebke <3

    xoxo, http;//themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe spodnie i buty. Podzielisz sie? :) tak, wygoda w szpilkach tez jest wazna ;) Buziaki i zapraszam, u mnie nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous. The palm tree pants look so amazing with these heels

    www.fashiable.nl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie, spodnie są boskie. Taka niewymuszona elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw :) podobaja mi sie te szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  8. często chodzę właśnie tak ubrana:):):)ślicznie i wygodnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. masz zgrabne nogi więc wyglądasz w tych spodniach świetnie ;) zazdroszczę ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są te spodnie. i szpilki piękne chociaż nie wiem czemu zawsze jak mierze buty/szpilki w zarze to strasznie nie wygodne mi się zdają:(
    albo nie ma już rozmiaru:D
    plus ładnie Ci w warkoczu.

    pozdrawiam

    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie chodzenie w szpilkach po okolicy wrocławskiego rynku wiaze sie z tancem pelikana paralityka ;) Nie zebym jakos specialnie nie umiala chodzic w takich butach bo nie mam z tym problemu tylko zawsze sie dodatkowo stresuje ze mi sie obetra na obcasie albo nagle lapie rownowage ;) Najlepiej mi sie chodzi w koturnach albo na slupku ;))
    Piekny zestaw :) Niby nic wielkiego ale wyglada bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I am in love with this look! I especially love your pants, they are amazing! You look so lovely! Beautiful outfit post!

    OdpowiedzUsuń
  13. This is such a fab statement pair of pants, Kasia! Love it!:D

    - Marie
    allthingsmarie.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosto, bez przesady i zjawiskowo :) Od zawsze podobaja mi sie te spodnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super :) dodaję do obserwowanych :) jestem zachwycona blogiem :)

    OdpowiedzUsuń