niedziela, 19 sierpnia 2012

Outfit | Daylight

vest - Zara  |  jeans - River Island  |  flats -Zara

Kiedy zaczynałam prowadzić bloga i dzielić się swoim zamiłowaniem do mody uważałam, że na blogu modowym nie wypada pokazywać setów typu "koszulka i dżinsy". Teraz jednak uważam, że największą zaletą mojego bloga jest to, że rzeczywiście dzielę się swoimi codziennymi stylizacjami i nie znajdziecie u mnie setu stworzonego tylko na potrzebę sesji, gdyż nie widzę w tym żadnego celu i sama nie lubię takich blogów. A że jestem wierna swojemu minimalistycznemu stylowi, tak byłam ostatnio ubrana. Na co dzień, po prostu.



When I started blogging and sharing my passion for fashion through the blog, I thought I shouldn't show such obvious outfits like "t-shirt and jeans." Now, however, I think the biggest advantage of my blog is that I actually share my daily sets and you will not find in my blog outfits created only for the photoshoot, because I do not see any purpose in doing so. And I'm faithful to my minimalist style. On a daily basis, as simple as that.

21 komentarzy:

  1. również pokazuje codzienne looki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. the second and 3rd pics are fantastic!
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. masz całkowitą rację! Cudna ,prosta stylizacja ,nie przebrana ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cute cute K !! Are your flats from the new collection??? love them !!
    Mabrook l'aïd Dear !!
    Lamia
    http://ginger-chocolateandhoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, they are from S2012 collection. Thank you tho!
      Mabrook Eid to you too! :)

      Usuń
  5. I really love your blog. I love you style, you can really pull off the jeans and tshirt without looking sloppy.

    http://thedivineluminance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak trzymaj Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tak proste jeansy, sliczne zestawienie ;) Buziaki, u mnie nowy wpis, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo :)) mam tą kamizelkę tylko w czerni :))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo zgrabnie się prezentujesz w tych spodniach:)śliczna kamizelka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie wygladasz na co dzien! Cudna kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. amazing outfit as always, Kasia:) ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. True. I had that thinking that only blog worthy photos should be posted.

    Love your jeans.

    OdpowiedzUsuń
  13. I love how simple and effective jeans and a tee can be :) Looks awesome as always. If you wanted to check out my blog it would mean a lot! offhandbeauty.blogspot.com xxx

    OdpowiedzUsuń
  14. Kamizelka bardzo ładna tak jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń