piątek, 25 maja 2012

Outfit | Bang Bang

jacket - Zara  |  pants - H&M  |  purse - Stradivarius  | western belt - Asos  |  loafers - Topshop
Lato już za rogiem, a ja mam jeszcze jedną stylizację z nieco chłodniejszego dnia. Coś bardzo w moim stylu, czyli torebka z frędzlami oraz kowbojski pasek zestawione z miejskim żakiecikiem na styl Chanel. A wszystko prosto i minimalistycznie.

Summer is right around the corner, but I still have an outfit to show for a bit colder day. Something that's very my style - handbag with tassels and a western belt mixed with a very urban blazer (kind of Chanel-style). Very simple at the same time.

25 komentarzy:

  1. In love with the look, especially the Asos belt!

    www.fashiable.nl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, torebka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niby prosto i minimalistycznie ale to jest" to"-masz świetny STYL!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wyglądasz pięknie - Twoja stylizacja to najlepszy przykład, że nie tylko w butach na obcasach wygląda się dobrze :-) No i genialna torba :-)

    Zapraszam na nowe streetowe zdjęcia:-)
    http://streetfashionbielsko-biala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the whole outfit but your handbag is incredible!

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie mi się bardzo podobają!

    OdpowiedzUsuń
  7. też ostatnio stawiam na minimalizm :) boski masz żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz swietna figure ^^
    minimalistycznie a jednak zwraca uwage
    w torebce sie zakochalam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No pewnie, że mi się podoba - i to jak!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny żakiet! Ostatnio rozglądam się za podobnym! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie zestaw idealny! najlepszy jaki dzisiaj widziałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem zakochana w tym żakiecie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your jacket my dear !!
    So cute !! ;)
    Lamia
    http://ginger-chocolateandhoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Chanelka na zamek...nie spodziewałam się, że to tak dobrze może wyglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda lekko i wygodnie- czyli najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw, mój faworyt to żakiet :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  17. I love your style, i'm following your blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To moja ulubiona stylizacja, a zdjęcia są niesamowite :}

    OdpowiedzUsuń