środa, 16 maja 2012

New In | JC Starburst


Zawsze niesamowicie podobały mi się wysadzane buty Chloe - Susan, od kiedy tylko ukazały się w 2008 roku. Niestety, nie stać mnie na nie. Cena 1 300 USD jest przerażająca. Później ich dobrą kopię wyprodukowała firma Bronx. Nie pospieszyłam się wtedy i mój rozmiar był szybko wyprzedany. Poszukiwałam ich wzdłuż i wszerz online, ale nic z tego nie wyszło. Dopiero niedawno, kiedy znalazłam te buty od Jeffrey Campbell w swoim rozmiarze, wiedziałam że muszę je mieć. Model nazywa się Starburst. Są bardzo wygodne i z pewnością to moje najbardziej wyjątkowe i najcenniejsze buty. Uwielbiam je!

I've always loved those studded ankle boots by Chloe - Susan, since they came out in 2008. Unfortunately, I cannot afford them. Spending 1300 USD is way too much for me. Later on, a good copy of them was made by Bronx. I didn't rush then and my size was sold out quickly. Recently, when I found these Jeffrey Campbell booties in my size, I knew I had to have them. This model is called Starburst. They're very comfortable and certainly my most unique and precious shoes. I love them!

21 komentarzy:

  1. Gorgeous shoes. The tiny studs make them unique and pretty.

    OdpowiedzUsuń
  2. it's not my style at all, but they look really great whit the righ clothes and persons ;)=) as you (I mean) ;)=)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne! Sama dawniej marzyłam o tym modelu Chloe- Susan i w sumie nadal mi nie przeszło

    OdpowiedzUsuń
  4. pretty:) wanna see them on you dear! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się ! Boskie są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne buty! Jak najszybciej pokaż je w jakimś outficie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. These boots are AMAZING! Love them!

    Ruth xxxx

    http://theclothesimin.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przewspaniałe! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Są przepiękne! Niech się dobrze noszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma to jak dorwać coś po latach poszukiwań, cudowne uczucie :) Bardzo fajne buty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Są ciekawe :) chociaz nie wiem czy na co dzien bym zalozyla ;p Buziaki, zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię ten wzór, ale szkoda ze mają taki obcasik ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. też je przeoczyłam....ale w tk maxxie..;-(((

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful! :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. omg jakie fantastyczne buty!

    OdpowiedzUsuń
  16. ooooh, nice! congratulations on the new boots, i wish you many adventures! zara made a version of them too but i don't think they ever came to cyprus :(

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG, nawet nie wiedziałam, że JC zaprojektował taki model! Ja też własnie pamietam te buty Chloe i Bronx i zawsze mi się podobały! Te również :)

    OdpowiedzUsuń
  18. alez ci dobrze w tej koszuli

    OdpowiedzUsuń
  19. matko kochana,buty marzenie <3

    OdpowiedzUsuń