sobota, 21 kwietnia 2012

Outfit | Road Game

hat - Stradivarius (old) |  denim jacket - Zara (new) |  white sweater - Cubus (old) |  gold pants - Zara (old) |  wedge sneakers - Aldo

Here's a typical outfit of mine when it's nice and sunny outside, but still not warm enough to totally skip the sweater. Too bad. But I hope the weather will let me do so, soon.

Oto typowy set, kiedy na dworze jest ładnie i słonecznie, ale jeszcze nie wystarczająco ciepło aby opuścić ubieranie swetra. Niestety. Mam nadzieję, że pogoda wkrótce na to pozwoli.


27 komentarzy:

  1. you look so cute!!! and comfy, which is very important.

    10% off discount code to Vantage Point Vintage

    :)
    Carrie
    http://readmylifeascarrie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kapitalnie kochaniutka kapitalnie!kapelusik dodaje smaczka no i buty są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam straszny kłopot ostatnio co na siebie założyć, przez to dziwną pogodę. Jak ubiorę kurtkę jest mi za ciepło, jak ubiorę tę jeansową jest mi za zimno. Na szczęście z pomocą wyszłaś mi Ty ze swoim zestawem! Nie pomyślałam o moich grubszych sweterkach, które postanowiłam już zakopać na dnie szafy.. Genialne rozwiązanie :)

    Pozdrawiam Paulina

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne spodnie i kapelusz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja! genialny kapelusik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie i kapelusz sa swietne, wygladasz pieknie;) Pozdrawiam i zapraszam na nowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. These jeans looks perfect on you, especially with these colour!

    www.fashiable.nl

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny kapelusz! Możesz zdradzić czy jest z aktualnej kolekcji?

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Love these pants!! You look so amazing!!

    Check out my newest giveaway :)
    XX
    Jessie
    www.87life.net
    Check out 87Life on Facebook!

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy element jest ładny sam w sobie (szczególnie podoba mi się sweter), całość też świetna. Prosto i skromnie, ale i tak robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. What a lovely look K !! Especially the hat and the pants !!
    Lamia
    http://ginger-chocolateandhoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. lovely pants! love the combo with the jacket
    you look so so beautiful with this hat!
    s

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely pants and jacket !
    We love the colors

    Afaf & Marwa

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie wygladasz!

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. those pants are amazing.
    I have a pair of metallic gold/black pants from H&M
    and haven't had the chance to wear them yet!
    great outfit! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. i love your pants and u are always so beautiful

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny blog ;o
    Świetnie wyglądasz ;)
    bardzo podobają mi się twoje spodnie ; )

    OdpowiedzUsuń