niedziela, 15 kwietnia 2012

My Life In Close-Ups


1. My favorite magazine - Fashion Magazine. // Ulubiony magazyn modowy. Jak zwykle cudowna okładka.
2. Vintage clothes are the best - so unique. // Nowości z vintage shop'u.
3. Craving some chocolate ice cream at night... // Kiedy najdzie mnie ochota na lody czekoladowe w nocy...
4. Out and about. // Ja na co dzień.
5. New jewelery. // Nowości biżuteryjne.
6. Starbucks.
7. My new bad boys, Nike Air Max Light. // Moje nowe Nike Air Max Light.


For more everyday pictures of mine, go here. // Więcej moich codziennych zdjęć tutaj.

13 komentarzy:

  1. Wspaniała biżuteria, Fashion Magazine jest świetny. x

    OdpowiedzUsuń
  2. The pictures look great!:D This week I also bought myself a pair of Nikes;)

    xxx

    Mia's Little Corner

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne zdjęcia! ^^ Tej gazety nigdy nie czytałam, ale Magda na okładce bardzo mnie zachęca do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! Obserwuję
    Podobasz mi się w tym prostym zestawie :)

    http://domi-lapetiterobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobasz mi się w codziennym wydaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uaa you are so pretty:) i always love your photos!

    OdpowiedzUsuń
  7. I would love to have some of that ice cream, nice packaging too.:D


    ***** Marie *****
    allthingsmarie.com

    OdpowiedzUsuń