poniedziałek, 12 grudnia 2011

Trends | Winter 2011

Padded Jackets
Pikowane kurtki



Faux Fur Vests and Leather
Futerkowe kamizelki i skóra. Oczywiście wszystko sztuczne.


Pink Sweaters
Różowe swetry


Keep in mind that these are the things I like and I'm gonna wear this winter, not all of the trends. What are your favorites for winter?

Miejcie na uwadze, że są to wybrane przeze mnie trendy, które bardzo mi się podobają i które na pewno będzie można na mnie zobaczyć tej zimy. Co wam się najbardziej podoba na nadchodzącą porę roku?


Previous series:


Ask me questions HERE. Not in a comment box.

Find me on FACEBOOK.

13 komentarzy:

  1. I agree with these. Especially the faux fur vests. Super cozy for winter! <3

    Lots of love, B
    http://vivalabreee.blogspot.com/
    Tweet me: Viva_La_Breee

    OdpowiedzUsuń
  2. faux fur vest and pink sweaters are the best! where i can get those pink ones?:)

    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtki akurat mi się nie podobają, ale reszta jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te skórzane rzeczy ):

    OdpowiedzUsuń
  5. futrzaki i różowe swetry<3CHCĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  6. u wszystkich tak zimowo, a u mnie za oknem słoneczko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę sie napatrzeć na sweterki w kolorze różu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam skórzane i skóro podobne spodnie szorty i dodatki ;)
    no i fajne są też futrzane kamizelki, a do tego kompletnie zwariowałam na punkcie metalowych dodatków ! Srebrnych i błyszczących ;)


    http://allegro.pl/szpilki-zara-38-sylwester-studniowka-metal-hit-bcm-i1996631523.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszystko co skorzane:) xx

    OdpowiedzUsuń