czwartek, 23 czerwca 2011

Outfit | A Burst Of Orange


Maybe some of you will totally hate me for what I'm going to say, but I really dislike the mix of orange and pink together. It's such a popular set in Poland nowadays that seeing it makes me sick. Remember, if something is so popular and overrated - it loses its uniqueness and style! And for sure it's not fashionable anymore. Orange itself is great for summer in my opinion. And this sleeveless blouse definitely brings a pop of color in my closet.

Może niektórzy z Was mnie znienawidzą za to co zaraz napiszę, ale naprawdę nie podoba mi się mix pomarańczu z różem. Jest to tak popularny zestaw  ostatnio w Polsce, że aż rzygać się chce. Pamiętajcie, że jeśli coś jest tak bardzo popularne i przereklamowane i widać to na każdym kroku, to traci to swoją wyjątkowość i styl. A już napewno przestaje być modne. Pomarańczowy sam w sobie jest świetnym kolorem na lato moim zdaniem. A ta koszula bez rękawów zdecydowanie wnosi zastrzyk koloru do mojej szafy.


sheer sleeveless blouse - Asos
cream pants - Cubus
shoes - Asos
watch - Casio
rings - H&M, Orsay, Asos
nailpolish - Sally Hansen "Mandarin Mantra"

If you have any questions, ask them HERE. Not in a comment box.

57 komentarzy:

  1. I so love that color combo but I agree that when you see it alot it gets annoying so its okay lol. I love your top and shoes so cute :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks swetheart for your comment!! What a coïncidence !!! Hahaha let me tell you that this color suit you perfectly !!! Kisses
    Lamia

    OdpowiedzUsuń
  3. you look superb! i love this look and your sheer top makes me weak in the knees!

    OdpowiedzUsuń
  4. this is beautiful!!!!
    what kind of bag did you wear?

    check out my blog, i'm quite new :)
    www.i-want-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. that blouse is my favorite kind!!!! Sheer with a longer back than front! its perfect!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dear, you look awsome! That top's stunning, totally looove it!!:D

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. you look superadorable <3 this blouse is amazing on you:) cute girl <3

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam połączenie różu z pomarańczem ! ;)
    bluzka niesamowita !

    OdpowiedzUsuń
  9. How beautiful your shirt, but the whole look is beautiful and very comfortable.

    xoxo from Venezuela

    OdpowiedzUsuń
  10. beautiful blouse! soooo chic yet soft. love the whole cutting too! love that u pair it witrh grey leggings. what a great look x

    Find me on:
    From Catwalk to Classroom.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fakt masz rację, że teraz dużo osób lata w tych kolorach no ale co kto lubi ;)
    Piękną masz koszulę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Such a lovely outifit! I'm in love with the shoes :) x

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz wspaniale!
    Te buty!

    OdpowiedzUsuń
  14. super stylizacja, świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  15. omggg :) love the shirt but those SHOES are to die for :) xx

    www.boffism.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zgadzam się, i powtarzam - jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  17. I love your blouse! Fab shoes btw!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. mam bardzo podobną koszulę tylko czarną:)właśnie mnie zainspirowałaś bo o niej zapomniałam:)super buty!

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful colour blouse.. and LOVE your shoes! You look awesome!

    http://lowri-armsaroundamemory.blogspot.com/

    x

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny kolor ma ta bluzka! pasuje do Ciebie rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiu wygladasz genialnie. ostatnio u mnie coraz wiecej tego koloru a raczej jego odcieni przez koral po brzoskiwiniowe odcienie. Idealnie komponuje sie z oplana skora szczegolnie podczas upalnego lata. pozdrawiam Katerina

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczną masz tą bluzkę :) bardzo podobają mi się również spodnie, byłam ostatnio w Cubusie i niestety ich nie widziałam :( chyba przejdę się tam jeszcze raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. a widziałm widziałam na lookboku.. Bardzo fajnie. Bluzka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  24. i just love your blog :) you're so beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  25. bluzka i buciki masz piekne
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. o jejku ta bluzka jest przepiękna !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Koszula jest naprawdę świetna! I te dłuższe boki - super!

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. that blouse is lovely and the color is gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny zestaw, koszulinka super i ta biżu! Zachwycam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kasiu nominowałam Cię do nowej zabawy - "Jak mieszkają Twoje kosmetyki?" :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczny kolor, a to że jest bez rękawów nadaje jej pieprzu. Super:)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudna bluzka ! : *


    Zapraszam do mnie.
    http://pejzaz-z-czerwonymi-drzewami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie Ci w tym pomarańczu. No i spodnie w tym zestawie wyglądaja niebanalnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. oryginalny zestaw z pomarańczowym akcentem - idealnie! ^^ b. ładne buciki :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Hi Kasia, u look gorgeous in all these pictures as always and I really wanna ur wardrobe now, ha ha ha..love ur outfits^^.

    OdpowiedzUsuń
  36. jestem wprost zachwycona tą koszulką - jest genialna! :)
    cudne buty!

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. love the blouse cute and simple


    www.chickinfeathers.co.cc

    OdpowiedzUsuń
  38. A lovely color on you, I am happy to see you in a bright color!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Nice top!
    Monia, Rome
    http://moniantinori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. I love your blouse! so bright and so summer! <3

    xoxo, Bree

    http://vivalabreee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Koszula jest świetna!!Pomarańczowy to jeden z moich ulubionych kolorów tego lata:) Do tego ciekawe buty:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Tak, dokładnie. Jak dla mnie połączenie różowego i pomarańczowego jest zbyt mdłe i na prawdę czasami robi się nie dobrze.
    Aczkolwiek lubię połączenie pomarańczu z granatem :)

    ------------------------
    Nowo stworzony blog.-> hoopy-style.blogspot.com
    Mam nadzieję na komentarzyk. Jeżeli podoba Ci się moja pierwsza (ale zapewne nie ostatnia) notka to
    zapraszam do dodania mojego bloga do obserwowanych. Ja z mojej strony własnie to robię (dodaję cię do obserwowanych).

    OdpowiedzUsuń
  43. Koszula jest świetna! A połączenie pomarańczu z różem rzeczywiście stało się już wszędobylskie.

    OdpowiedzUsuń