piątek, 27 lipca 2012

Outfit | Shake It Off

faux leather vest - Stradivarius  |  white sweater - Zara  |  black skinnies - Stradivarius  |  heels - Stradivarius

Klasyczny biały sweter to must have w mojej szafie (w ogóle mam ostatnio bzika na punkcie białych ubrań). Ten, w swej prostocie, jest również oryginalny - z rękawiem 3/4 i głębokim rozcięciem na plecach. Jest to moja wyprzedażowa zdobycz z Zary, która wiem że świetnie sprawdzi się w chłodniejsze dni.

A classic, white sweater is a must-have in my closet (recently I've been crazy about white clothes). This one, in its simplicity is also original - with 3/4 sleeve lenght and a deep slit in the back. It is my bargain buy from Zara's sale, which I know will be perfect for chilly days.

21 komentarzy:

  1. Cudowny sweter, który swietnie zestawiłas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sweter bardzo mi się podoba, świetny, ale ta kamizelka z takiego materiału, że kojarzy mi się z takimi bezrękawnikami, które noszą stare babcie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. klasycznie a tak gustownie. podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek cudowny-jesteś bardzo zgrabna:)ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz, jestem pod wielkim wrażeniem butów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie i minimalistycznie :) DUZY plus :*

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz:) fajny look!

    http://www.perfectdessous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. CUDOWNIE!!!! Piękny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your sweater sweety. Are you coming to Morocco this year ??
    Lamia
    http://www.ginger-chocolateandhoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. great styling! love everything about this outfit! xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. incredible the 3rd pic

    maybe you like my style. lots of kisses....fran

    www.showroomdegarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zara sales are great, that jumper is simple but sophisticated - LOVE IT.

    OdpowiedzUsuń
  14. you look absolutely perfect, dear!! this look is awesome:)) <33

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny sweter!:)

    + zapraszam do mnie.:)
    dopiero zaczynam blogowanie

    OdpowiedzUsuń