piątek, 6 stycznia 2012

Hair Cuff


Hair cuffs or ponytailers (ponytail rings) first seen at Dries Van Noten f/w 11 fashion show. Then I saw them a few times whilst browsing through the Internet. I was thinking of ordering one when it was available on Asos.com, but haven't decided to get it. Untill a few days ago, when I saw it in H&M.

Hair cuff albo ponytailer (a także ponytail ring) - tak nazywana jest ta "gumka" do włosów. Na początku prezentowana na pokazie jesień/zima '11  Dries Van Noten. Później kilka razy widziałam ją na przypadkowych zdjęciach w internecie, aż w końcu pojawiły się na Asos. com, ale nie zdecydowałam się takowej zamówić. Swoją kupiłam dopiero kilka dni temu w H&M.

hair cuff - H&M


37 komentarzy:

  1. Genialna sprawa. Od razu dodaje wdzięku fryzurze. Ja też jej szukałam, ale u mnie już wszystkie wykupione :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ide jutro sobie kupic taką:P

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze to nie często mam fioła na punkcie czegoś ale ta "gumka" skradła moje serce i czekam na nią w swoim h&m :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne to , chętnie bym sie zaopatrzyla w taką rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda bardzo obiecująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuff on hair? Genius idea, as my hair never behaves well and needs cuffing.
    http://www.thegirlieblog.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, jestem ciekawa czy poradzi sobie z moimi niesfornie grubymi wlosami. Bo prezentuje sie ciekawie :)
    Podrawiam, agNeSSka

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twojego bloga od.. 15 minut :) Natknęłam się na niego przypadkiem dosłownie przed chwilką, ale już mogę stwierdzić, że jestem Twoją wielką fanką!

    p.s. Masz najpiękniejsze nogi na calutkim świecie - zazdroszczę Ci całym sercem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie to wygląda, trzeba poszukać. Może jeszcze gdzieś znajdę:

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam tą "gumkę" w H&M, kurcze teraz żałuję, że jej nie kupiłam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka mała, prosta w zasadzie rzecz, a ile uroku i klasy, nie dziwota więc, że zniknęły jeszcze za nim na dobre się pojawiły, miałaś szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  12. so pretty i went to H&M a few times to find this! but cant find it yet ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. I just love this cuff!!:) and it's look great on you, Kasia:) ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. I also got the one from H&M and it's fabulous! I love it!!:D

    xxx

    Mia's Little Corner

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna jest :) w przyszłym tygodniu będzie moja!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też widziałam to na kilku ''inspirujących'' zdjęciach. Bardzo mi się spodobało, ale pojęcia nie miałam, że to cudo można kupić w H&M. A można widzieć w jakiej jest cenie? :)

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  17. These look really good and suit you nicely!
    I might get one for me as well, considering that I wear a ponytail a lot.

    Simone**

    OdpowiedzUsuń
  18. oooo might have to pick one of these up :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna, ale niestety nie wiążę włosów. : (

    OdpowiedzUsuń
  20. haha dziś sobie kupiłam:)super to wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne!! przy najbliższej wizyty w H&M musze koniecznie się w to wyposażyć! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. I've never seen one of these before! But I really love it! Really dresses up the look of a pony tail! Love it!
    I'm going to go to h&m website right now to order one.
    Great post, thank you for sharing!

    toppedoffwitharedhat.blogspot.com
    xoxo, A...Archambault

    Check out my new post!

    OdpowiedzUsuń
  23. That looks lovely. I hope my H&M has that in store soon!

    OdpowiedzUsuń
  24. I like the hair cuff, must find one at my local H&M.:D

    ***** Marie *****
    allthingsmarie.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Taka drobnostka, a tak ozywia caly set :) zaluje, ze nie kupilam sobie :)

    OdpowiedzUsuń