środa, 21 września 2011

Trends | Fall 2011

Burgundy/Bordeaux/Wine Color
Bordowy/Kolor wina


Black Boots
Czarne buty (wysokość do kostek)

Metallic Nails
Metaliczne paznokcie
These are the things I love for the upcoming season. Can't wait to wear them and pull an outfit together with them. What are your favorites for autumn?

To są rzeczy, które mi najbardziej sie podobają na nadchodzący sezon. Nie mogę się doczekać, żeby stworzyć z nimi outfit. Co wy będziećie nosić jesienią?


Previous series:

If you have any questions, ask them HERE. Not in a comment box.

22 komentarze:

  1. Want this burgundy color on my closet !!
    Great post Kasia hun !!
    Lamia
    http://ginger-chocolateandhoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bordowa torebka i botki z ćwiekami boskieeeeee:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Metaliczne paznokcie mi się marzą! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Amniammniamniamniammniam! <3 Ekstra wszystko!
    Zazwyczaj nie komnetuję takich postów, ale wszystko tutaj mi się podoba!
    Pozdrawiam gorąco!
    Caroline

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że WSZYSTKO mi się podoba! A buty z ćwiekowymi noskami szczególnie przypadły mi do gustu = )

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. metaliczne lakiery muszę w nie zainwestować :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. burgundowy! <3 zakochałam się w tym kolorze tak jak tysiące innych szafiarek, więc... coś w nim naprawdę musi być fantastycznego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. I love that colour, dark red:)) nice wishlist!
    and from those boots..I love all of them!.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Yep, I want everything! LOVE burgundy!

    The Deer Head

    x

    OdpowiedzUsuń
  10. The colors r beautiful, i want that color for fall!

    OdpowiedzUsuń
  11. My favorites for this upcoming season are definitely, definitely the Black Boots, and I love and adore and want each and every one that you featured. I'm also excited for the long skirts (but omg finding one that flatters me is the most difficult thing ever), and of course, being able to wear thick knit socks, knit sweaters, jackets, and shirts again.

    - Sharon

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna jest bluzka bez rękawków i pierwsza torebka.... buty, cóż wszystkie pod mój styl dlatego wybieram na najwyższym obcasie:p.... chociaż coś tak do mnie przemawiają te ostanie, czarne:P

    OdpowiedzUsuń
  13. bordowo-czarna bluza jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  14. I like your picks and I want all the nail polish shades!:D

    ***** Marie *****
    Freeman Beauty Blogger Kit Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  15. I love that burgundy shade together with dark green! nice post.

    OdpowiedzUsuń
  16. Burgund to mój kolor must have na najbliższy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  17. niesamowicie podobają mi się kolory lakierów.

    OdpowiedzUsuń