poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Style Spot | Art Sushi, Poznań

What's your favorite place to eat? Mine is definitelly Art Sushi in Poznań. However, the whole Japanese cuisine is not my favorite though I really enjoy having sushi. At Art Sushi they serve not only delicious sushi, but also great salads, soups and others. I love eating their tofu with vegetables (in the picture) and sipping jasmine green tea.

Jakie jest wasze ulubione miejsce kiedy wybieracie się aby coś zjeść na mieście? Moje to zdecydowanie restauracyjka Art Sushi w Poznaniu.  Polecam jeśli jesteście w okolicy. Mimo, że cała japońska kuchnia nie należy do moich ulubionych, to sushi mogłabym jeść chyba codziennie. W Art Sushi bardzo lubię też zamawiać tofu z warzywami (na zdjęciu), a popijać to wszystko jaśminową zieloną herbatą.

38 komentarzy:

  1. i love thai food and mc donalds :DD



    http://starlightsworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. MNIAM,MNIAM UWIELBIAM SUSHI:)ORAZ KOCHAM KUCHNIĘ WŁOSKĄ I HISZPAŃSKĄ.

    OdpowiedzUsuń
  3. That sounds like a delicious place to eat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. That all looks lovely! I don't really have a favourite place to eat - just anywhere I can get mussels!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś nie mogę się przemóc do tego sushi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wstyd się przyznać, ale nie jadłam jeszcze nigdy sushi ;) właściwie to cała japońska kuchnia jest mi obca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love sushi. Mine would have to be sushi as well.

    www.thegirlieblog.com

    OdpowiedzUsuń
  8. heehee I like how one of the tofu pieces has already been bitten :p

    OdpowiedzUsuń
  9. i love food too much to just pick one restaurant!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam tez swoje ulubione miejsca we Frankfurcie nad menem. Sushi moge jesc codziennie. I moja ulubiona zielona herbata pic co raz :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. mm ale se smaka narobiłam! :)
    super stylizacje tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie jadłam ale tofu z warzywami wygląda bardzo apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wczoraj tam własnie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. yummy! this looks delicious! i have so many favorite places to eat, too hard to name just one :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda smakowicie :) oczywiście obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://all-my-life-invicta.blogspot.com/
    pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  16. jakoś nie mam póki, co ulubionego miejsca, ale zdjęcia jedzenia sprawiły,iż zrobiłam się głodna, mimo że przed chwilą jadłam:D

    OdpowiedzUsuń
  17. mm wygląda smacznie :)
    Pozdrawiam Julka

    http://mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. wkrótce przeprowadzka do poznania więc wybiorę się na pewno, bo kochammm sushiiiii!
    buziaki śliczna kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Take me anywhere Italian, and I am happy. :)

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham to miejsce!!:) Jakby nie bło mam z nim pozytywne wspomnienia (mam nadzieje że Ty też:)) a jedzenie mmmmm...... mniam:)
    Kasia:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tez uwielbiam sushi!
    Dzieki za wizyte u mnie i przemily komentarz :) bardzo mnie ucieszyl bo cenie Twoj blog i czesto tu zagladam. Masz ciekawy styl i fajnie, ze nie musze tu ogladac polaczenia rozowego z pomaranczowym :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. looks delicious :)

    http://girlynote.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. now those foods made me hungry dear XD

    http://sequinedfrosting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. i am now hungry anyway, nice shots

    xoxo,
    http://kardashianonymous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. i love japanese food!!! my favorite place to eat is this japanese restaurant as well in the philippines (unfortunately i can never remember the name :|)

    these look so good!!

    http://samalamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. wow rewelacyjny blog! Bez zastanowienia dodaję do obserwowanych :) dziękuję Ci ślicznie i mam nadzieję, że będziesz mnie odwiedzać częściej ;)
    a tak przy okazji skąd jesteś?
    Pozdrawiam i życzę miłej środy ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. I LOVE SUSHI <33
    & I love your blog :)
    do you want to follow eachother ??

    xx
    www.simplebutreal.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mine is definitely Sushi "Eat as much as you can" in Prague :)
    Or Chinese in Camden, London..or Burger King,
    wherever ;)
    I love your blog! I'm following now :)
    Would you like to follow me back? xx

    kashifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Now, you made me hungry! Agrh! :))
    Thanks for the lovely comment.
    I think, I'm gonna start following you! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Thank you for your lovely comment. I love sushi so yummy I'm definitely going to have to get some again soon x

    OdpowiedzUsuń
  31. I can't pick a favorite but I do love sushi!:D

    ***** Marie *****
    allthingsmarie.com

    OdpowiedzUsuń
  32. miedzy nami w warszawie! totall love it!
    nice blog though, dzienki za za odwiedzenie mojego bloga ;)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  33. Looks yummy!! I don't eat sushi so often, but this looks great :)) x

    OdpowiedzUsuń
  34. Love sushi! If I had to go to a deserted island and was only able to bring 1 food, I'd go for sushi :P Not sure how good raw fish is for you but it's tasty nevertheless :) xx

    OdpowiedzUsuń